تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

پرفروش ترین محصولات لانبنا کدامند؟

با نگاهی دقیق تر به محدوده مراقبت از پوست این برند، محصولات لانبنا روتین مراقبت از پوست ایده آل خود را در 3 تا 4 مرحله بسته به محصولات مورد استفاده تقسیم می کند. آنها برای هر مرحله چند گزینه مختلف ارائه می دهند که با پاکسازی شروع می شود. لانبنا یکی از برندهایی است که صابون نواری را به روشی جدید و منحصر به فرد بازگردانده است.
به طور سنتی، صابون های نواری بیش از حد خشن و بر روی پوست هستند. اما این موج جدید صابون در تغییر این تصور است. لانبنا در حال حاضر طیف وسیعی از 3 صابون دست ساز طلای 24 عیار را ارائه می دهد که هر کدام نگرانی پوستی متفاوتی را هدف قرار می دهند. هر یک از این صابون ها تعدادی مواد فعال را برای کمک به نگرانی هایی مانند آکنه و ضد پیری ارائه می دهند، اما فرمول پشت این محصولات به شدت بر افزایش رطوبت و هیدراتاسیون متمرکز است. در حالی که صابون‌های سنتی‌تر زمانی که به‌عنوان پاک‌کننده‌ی صورت استفاده می‌شوند می‌توانند مشکل‌ساز باشند، این جایگزین‌های ملایم‌تر می‌توانند گزینه‌ای عالی برای پاک‌سازی مناسب سفر باشند.
اگرچه لانبنا تعدادی از محصولات پاک کننده و مرطوب کننده منحصر به فرد را ارائه می دهد، این برند بیشتر به خاطر محصولات درمانی خود، یعنی کرم از بین بردن جای جوش، شناخته شده است. این کرم برای کمک به درمان هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب یا اسکارهای آکنه طراحی شده است. علاوه بر این، از این محصول می‌توان برای تسریع روند بهبودی اسکارهای آکنه حفره‌دار استفاده کرد، که می‌تواند یکی از سخت‌ترین اسکارهای صورت باشد. اگر جای زخم های دیگری دارید که می خواهید محو شوند، این محصول نیز می تواند به رفع آنها کمک کند. Lanbena علاوه بر کرم برطرف کننده جای آکنه، تعدادی سرم سنتی تر را نیز ارائه می دهد که می تواند طیف وسیع تری از نگرانی های پوستی را خارج از جای زخم آکنه هدف قرار دهد. سه سرم پرفروش آنها عبارتند از: سرم سفید کننده ویتامین C، سرم اسید هیالورونیک و سرم 24 عیار گلد شش پپتید. هر کدام از این سرم‌ها از یکی از دو عامل کلیدی برای آبرسانی، روشن‌کردن و التیام پوست استفاده می‌کنند و پوست شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهند.