تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

المنت حرارتی چیست؟


 یک عنصر گرمایشی از طریق فرایند گرم شدن ژول، برق را به گرما تبدیل می کند. جریان الکتریکی از طریق عنصر با مقاومت روبرو می شود و در نتیجه باعث گرم شدن عنصر می شود.

 بیشتر عناصر گرمایشی از سیم، روبان یا نوار نیکروم  استفاده می کنند. نیکروم ماده ایده آلی است، زیرا مقاومت نسبتاً بالایی دارد و هنگامی که برای اولین بار گرم می شود ، یک لایه چسبنده اکسید کروم تشکیل می دهد.

 مواد زیر این لایه اکسید نمی شوند و از شکستن یا سوختن سیم جلوگیری می کنند. 

سیم مقاومت: ممکن است سیم یا روبان، مستقیم یا کلاف باشد. در موارد معمول مانند توستر و سشوار، کوره های گرمایش صنعتی، گرمایش از کف، گرمایش سقف، گرمایش مسیر برای ذوب برف، خشک کن ها و غیره استفاده می شود.

 همچنین المنت های حرارتی در فضاهای صنعتی و تجاری بسیار مهم هستند که از آن ها در مکانیسم هایی استفاده می شود از جمله: پمپ های انتشار، کوره ها و حرارت دهنده های ایمرسیون مایع فولاد استینلس

انواع المنت حرارتی:

·       المنت میله ای: یکی از پرکاربردترین المنت های حرارتی، المنت میله ای است که برای گرم کردن مایعات، محیط، قالب ها، لوازم خانگی و کارخانه جات صنعتی استفاده می شود.

 روکش المنت میله ای از جنس استیل می باشد که می توان به هر شکل دلخواه خم کرد.

·       المنت پره ای رادیاتوری: از این نوع المنت برای گرم کردن فضا و تونل هوای گرم و خشککن های صنعتی استفاده می شود.

·       المنت فشنگی: این المنت به المنت کارتریج نیز مشهور است که معمولا برای گرم کردن قالب ریختگی استفاده می شود.

·       المنت سرامیکی: برای گرم کردن سیلندرهای دستگاه تزریق، لوله ها، مخازن و دستگاه های تولید ذغال استفاده می شود.

·       المنت سیلیکون رابر: این المنت کاملا ضداآب است و خطر انفجار در آن صفر می باشد. و کاملا انعطاف پذیر می باشد. و برای گرم کردن انواع سیالات بکار می رود. و برای گرم کردن مخازن گاز و محصولات خطرناک اشتعال پذیر نیز استفاده می شود.

·       المنت کویل هیتر: این المنت دما را تا 850 درجه تامین می نماید و کاملا انعطاف پذیر می باشد. و برای گرم کردن لوله های باریک استفاده می شود.

·       المنت فلج دار: این نوع المنت را می توانید با جنس روکش دلخواه با توجه به نوع نیازی که دارید، سفارش دهید. المنت فلج دار بخاطر داشتن فلنج و محل بسته و آب ندی شدن المنت می تواند برای گرم کردن انواع مخاطت مایعات آب و روغت و گاز و... استفاده شود.

ویژگی های المنت حرارتی:

المنت های حرارتی مسئول تبدیل الکتریسیته به حرارت هستند. برای تبدیل انرژی، آن ها از نظریه حرارتی ژول پیروی می کنند. وقتی انرژی الکتریکی از یک المنت عبور می کند، با مقاومت بالایی روبرو می شود. مقاومت باعث تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی می شود.

 میزان انرژی گرمایی تولید شده در ارتباط با میزان مقاومت ماده دربرابر جریان الکتریکی اعمال شده است. اندازه گیری مقاومت طول مشخصی از سیم  المنت مبتنی بر مقاومت در واحد طول و مساحت مقطع آن است. مهندسان این مورد را به صورت اهم بر متر اندازه گیری می کنند. 

آن ها از واحد اهم برای محاسبه کیلووات (kw) بار المنت استفاده می کنند. بار kw مبین میزان قدرت الکتریکی است که المنت حرارتی دربردارد.


منبع: https://www.dirgodazco.com/

آجر نسوز

تولیدآجر نسوز نما با دیرگداز

 

آجر نسوز، عایق حرارتی بسیار با کیفیت و سخت برای مصارف صنعتی می باشد که می تواند تا 1800 در جه سانتیگراد دوام بی آورد.

 آجر نسوز صنعتی به دو با چگالی کم و با چگالی بالا که از رس های نسوز با خلوص بالا و سایر مواد اولیه سرامیکی ساخته می شود.

آجر نسوز نما دارای عایق با مقاومت بالا، ذخیره گرمای کم ، خلوص بالا و اندازه های دقیق ساخته می شوند.

 آجر های نسوز معمولا در کوره ها، دیگهای بخار، کوره های زباله سوز و سایر تجهیزات فرایند با درجه حرارت بالا استفاده می شود.

شرکت دیرگداز اراک با اتخاذ رویکرد توسعه و بهبود مستمر در طی فرایند طراحی، توسعه و تولید گستره ی وسیع آجر نسوز نما، تمامی این موارد و تاثیرات آن در نظر گرفته شده است.

 

آجرهای نسوز معمولا برای کارهایی که دمای آن ها بالاتر از 600 درجه هست، استفاده می شوند.

 آجرهای نسوز از خاک های نسوز مثل آلومینا ساخته می شوند که بتواند حرارت بیشتری را نسبت به دیگر عایق های نسوز تحمل کند.

 

انواع آجرهای نسوز 

بسته به درجه حرارت و شرایط سرویس از جمله دیگهای بخار ، کوره پخت ، دودکش ها ، کوره های آنیل و غیره، انواع مختلف نسوز استفاده می شود.

در صورت نیاز به ابعاد و اندازه مورد نظر، می توان با قالب های آماده، آن ها را آماده کرد .

آجرهای نسوز مختلف، در اندازه ها و شکل های مختلف اکنون برای کاربردهای متنوع در دسترس هستند.

آجرهای نسوز، نوعی از فرآورده‌های دیرگداز و بسیار مقاوم در مقابل حرارت هستند که در کوره‌ها، کیلن‌ها، زباله‌سوزها و...

استفاده می‌شوند.

آجرهای نسوزی که معمولا استفاده می‌شوند عبارتند از:

آجرهای سیلیکاتی ، آجرهای آلومینی ، آجرهای عایق سفید رنگ ، آجرهای منیزیتی ، آجرهای شاموتی (خاک نسوز) ، و غیره. مواد نسوز بکار رفته در آجرها شامل نسوزهای آلومینای بالا ، آجر سیلیس ، نسوزهای منیزیت ، نسوزهای کرومیت ، نسوزهای زیرکونیا ، مواد عایق و نسوز یکپارچه است.

بسته به درجه حرارت و شرایط سرویس از جمله دیگهای بخار ، کوره ، کوره ، اجاق گاز و غیره ، انواع مختلف نسوز استفاده می شود. 

تلفن تماس: 26601660-021

آدرس سایت دیرگداز: https://www.dirgodazco.com

فونی شاپ: شیوه صحیح شارژ باتری آیفون


یکی از معتبرترین و پرفروش ترین برندهای تولید کننده گوشی موبایل، اپل بوده که گوشی های تحت عنوان آیفون با کیفیت فوق العاده بالا تولید می کند. آیفون ها همواره به دلیل کیفیت نه چندان مناسب و طول عمر پایین باتری خود مورد انتقاد قرار می گیرند. 

ظرفیت باتری های آیفون در مقایسه با سایر برندها چندان بالا نیست؛ هرچند در سال های اخیر آیفون توجه بیشتری به این موضوع داشته و جهت افزایش ظرفیت آن ها اقداماتی نیز صورت داده است.

 با این وجود همچنان در مقایسه با برندهایی همانند سامسونگ، شیائومی و هواوی چندان طول عمر بالایی ندارند.

باتری های آیفون همانند سایر باتری های نسل جدید، لیتیومی هستند. باتری های لیتیومی کیفیت و طول عمر بالاتری نسبت به نسل قبلی که از جنس نیکل-کادمیوم بودند، دارند.

 با این وجود، این باتری ها معمولاً پس از 2 تا 3 سال استفاده و بنابر ادعای اپل پس از 400 تا 500 چرخه شارژ و دشارژ، کیفیت اولیه خود را از دست داده و بصورت تدریجی دچار خرابی می شوند. درصوت بروز خرابی نیز برای جلوگیری از آسیب های ثانویه در سایر بخش های گوشی، بهتر است در اسرع وقت نسبت به تعویض باتری آیفون خود اقدام کنید.

 خرابی باتری های لیتیومی دیر یا زود اتفاق می افتد؛ اما می توان با انجام برخی تغییرات در نحوه استفاده از گوشی، سرعت این فرآیند تخریبی را کاهش داد. یکی از این موارد شارژ باتری به روش صحیح بوده که در این مقاله به نکاتی در مورد آن اشاره خواهیم کرد.


بازه صحیح شارژ باتری آیفون

معمولاً امروزه افراد تا زمانی که شارژ باتری آیفون بطور کامل خالی نشده و یا نزدیک به صفر نشده باشد، اقدام به شارژ مجدد آن نمی کنند. از طرفی هنگام شارژ نیز تا بطور 100 درصد و کامل شارژ نشده باشد، گوشی را از شارژر جدا نمی کنند.

 تکرار بازه صفر تا صد برای باتری های لیتیومی چندان خوشایند نبوده و منجر به افزایش سرعت روند تخریب آن ها خواهد شد. از این رو اپل پیشنهاد می کند که شارژ باتری همواره در بازه 40 تا 80 درصد حفظ شده و اجازه کاهش و یا افزایش بیش از حد شارژ به آن داده نشود

البته با توجه به ساختار جدید باتری های آیفون، شارژ آن ها حتی تا 100 درصد نیز نمی تواند آسیب چندانی ایجاد کند. 

در باتری های نسل قبلی، جریان ورودی از سمت شارژر به سوی باتری حتی پس از 100 درصد شدن شارژ نیز متوقف نمی شد و به همین دلیل، موجب داغ شدن بیش از حد و آسیب دیدن باتری در بلندمدت می شد. اما در باتری های نسل جدید، جریان شارژر به سمت باتری پس از تکمیل شارژ متوقف می شود.

 البته همچنان پس از 100 درصد شدن نیز به دلیل مصرف در حالت استندبای ممکن است لحظاتی شارژ باتری کاهش یافته و جریان برای جبران این کاهش برقرار شود که می توان اثر منفی کوچکی بر باتری داشته باشد. اما بیش تر از شارژ بیش از حد، نکته مهم تر جلوگیری از کاهش میزان شارژ تا صفر درصد بوده که ممکن است آثار شدیدتری بر جای بگذارد.


منبع:https://fonishop.com/


کدام اکسس پوینت unifi برای شما مناسب تر است؟


یکی از اعضای جدایی ناپذیر شبکه های محلی بیسیم، اکسس پوینت وایرلس است. درواقع، اکسس پوینت و فرکانس به خصوص مورد استفاده آنها هم میتواند یک تجربه خوب از یک اتصال پر قدرت را برایتان رقم بزند و هم برعکس آن، میتواند پیشینه ذهنی شما را نسبت به این وسایل خراب کند؛ بنابراین انتخاب نوع مناسب آنها بسیار مهم خواهد بود.

 اکسس پوینت unifi شرکت یوبیکوتی، یکی از بهترین اکسس پوینت های حال حاضر بازارهای جهانی است.

به جرات میتوان گفت شرکت یوبیکیوتی سازنده بهترین تجهیزات شبکه است.

 محصولاتی که از هر لحاظ، ارزشش را دارند. وسایل این شرکت برای کسب و کارهایی که به دنبال اتصالات امن، قوی و پر سرعت هستند، مناسب است. اگر شما هم به دنبال یک اکسس پوینت عالی هستید و میخواهید شبکه شما عملکرد بهتری داشته باشد و در یک کلام، کارآمدتر شود، اکسس پوینت این شرکت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اکسس پوینت یونیفای متناسب با نیاز و درخواست افراد در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود؛ اما چطور از میان آنها اکسس پوینتی را انتخاب کنیم که کاملا با نیازهای ما همسو است؟ پس از آن، آنها را از کجا میتوانیم خریداری کنیم؟


3 فاکتور مهم در انتخاب اکسس پوینت یونیفای


اکسس پوینت unifi یکی از نیازهای اساسی در هر کسب و کار در حال توسعه یا شرکت بزرگی است. فرقی نمیکند، چه پشتیبان شبکه داشته باشید و چه خودتان داوطلب شدید تا این خرید را انجام دهید. در هر صورت بهتر است بدانید که چطور یک اکسس پوینت وایرلس مرغوب را باید انتخاب کنید.

1.       نیازهای شبکه تان را بشناسید

ابتدایی ترین مرحله قبل از شروع به خریدن این محصولات، ارزیابی نیازهای ارتباطاتی مکان موردنظر شما است. برای این کار میتوانید تعداد افراد، دستگاه ها و سیستم هایی که به شبکه متصل میشوند را یادداشت کنید.

 در نهایت هم درباره نوع عملکرد این وسایل و افراد در شبکه، اطلاعاتی را جمع آوری کنید. این موارد به شما کمک خواهند کرد تا میزان داده مصرفی را برآورد کنید و یک اکسس پوینت unifi مناسب خریداری نمایید.

2.       متناسب با کاربرد و نیازهایتان، مناسب ترین اکسس پوینت را انتخاب کنید

همانطور که میدانید شرکت یوبیکیوتی اکسس پوینت های یونیفای خود را در چندین نوع مختلف در دسترس همگان قرار داده است. البته که این میزان تنوع ممکن است در ابتدا کمی گیج کننده باشد، ولی با انتخاب میان آنها بدون شک بهترین نمونه را خریداری خواهید کرد.

بهترین کار ساخت یک لیست از مدل های متنوع است. در مقابل نام هر اکسس پوینت موجود در لیست تعداد آنتن ها برای انتقال یا دریافت داده، پروتکل های وایرلس پشتیبانی شده، تعداد کاربرانی که میتوانند متصل شوند، محدوده پوشش و قیمت unifi را یادداشت کنید.


توجه داشته باشید که تعداد آنتن بیشتر به معنای بالا رفتن قیمت محصول است. البته که مزیت این ویژگی، سرعت و قدرت بیشتر دریافت داده ها است. به همین منظور متناسب با نیاز و بودجه خود، مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

3.       به فکر کابل کشی اکسس پوینت هم باشید

کابل کشی یکی از مراحل مهم در نصب این محصولات است. اکسس پوینت unifi به کابل PoE یا شبیه به آن نیاز خواهد داشت. تنها در این شرایط این وسایل میتوانند به شبکه یا برق متصل شوند. در زمان خرید نیز، مدلی را انتخاب کنید که با آخرین چهارچوب های وایرلس همخوانی دارند.

وجود این ویژگی، این اطمینان را به شما میدهد که اکسس پوینت انتخابی بالاترین توان عملیاتی و پهنای باند را دارد و از تعداد کاربران بالایی به صورت همزمان پشتیبانی میکند. از طرف دیگر، نصب آنها را نیز ساده تر میسازد؛ زیرا تغییرات کمتری وجود خواهد داشت تا بخواهید توسط آنها دستگاه را با زیرساخت های محل موردنظر همسو کنید.

حال که متوجه شدیم این نوع از تجهیزات شبکه چگونه باید انتخاب شوند، بهتر است ببینیم از کجا میتوانیم آنها را تهیه کنیم.

منبع:https://arghavannet.com/

تهران کلایمر: اجاره کلایمر در تهران و کرج


تهران کلایمر علاوه بر خدمات در تهران در کرج نیز فعالیت می کنید. برای اجاره کلایمر در کرج نیز می توانید با ما همراه باشید.

 شرکت تهران کلایمر با بیش از 10 سال سابقه کاری و با انجام بیش از 1000 پروژه موفق در تهران بهترین خدمات موجود را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

 ما به شما اطمینان می دهیم که با اجاره ، خرید و فروش دستگاه کلایمر دستگاه صحیحی را برای پروژه شما ارائه دهیم. ما می خواهیم یک همکاری موفق و مشترک ایجاد کنیم که در آن بتوانیم خدمات برتر ارائه دهیم. 

تجربه ما همچنان جوایز و شناخت بسیاری در استفاده از ایمن و تامین دسترسی عمودی کسب کرده است. 

ما به سوابق خود افتخار و تلاش می کنیم که صنعت خود را به کل بهبود بخشیم و اطمینان حاصل کنیم که پروژه های خود را به بهترین شکل و بدون خطر انجام دهیم.

 اجاره انواع کلایمر در تهران و کرج با قیمت مناسب و خدمات اصلی در تهران کلایمر شرکت تهران کلایمر یک شرکت مستقل به دنبال راه حل هایی در سراسر تهران به دنبال بهترین معاملات موجود هستیم که با تهیه کننده خانه و مهندسی ایمنی می توانیم پروژه شما را با کارآمدترین و اقتصادی ترین طرح چیدمان کنیم و راه حل هایی را برای آن مناطق پیدا کنیم. 

مزیت رقابتی سازه های نگه دارنده و کابین تهران کلایمر:

  •  استفاده از پروفیل های صنعتی سنگین در سازه های نگه دارنده پشت بام 
  • استفاده از پروفیل های استاندارد با ساختار استاندارد در کابین
  •  استفاده از رنگ کوره ای دو مرحله ای با رنگ نقره ای برای حفاظت دستگاه در برابر رطوبت و شرایط محیطی
  •  استفاده از ورق های خم کاری شده CNC در کفی کابین برای افزایش استحکام بالا و پایداری کابین
  •  استفاده از اتصالات و یراق آلات براساس استاندارد EN1808
  •  استفاده از وزنه های استاندارد مخصوص کلایمر

 مزیت اختصاصی سازه های نگه دارنده و کابین تهران کلایمر:

  •  وینچ مدل PC400 آخرین تکنولوژی برند بلژیکی POWER CLIMBER اروپا است و با آخرین الزامات استاندارد
  •  بهره گیری از تکنولوژی اصلاح بافت سیم بکسل برای افزایش طول عمر سیم بکسل و عدم آسیب به سیم بکسل
  •  استفاده از ترم های مغناطیسی آلمانی با بازدهی و طول عمر بسیار بالا و عملکرد ایمن
  •  تعمیر و نگه داری آسان، سریع، و با کمترین هزینه در مقایسه با وینچ های دیگر
  •  بهره گیری از استاندارد IP54 در موتور و تجهیزات وینچ PC400 ( استاندارد IP54، درجه حفاظتی بالایی برای دستگاه در برابر رطوبت و شرایط محیطی آلوده است و عملکرد دستگاه را در شرایط که رطوبت بسیار بالا 
  • وزن پایین در مقایسه با وینچ های دیگر و در نتیجه حمل و نصب آسان و سریع مجهز به اهرم فرود اضطراری در شرایط قطع برق دستگاه استفاده از ترمز اضطراری PC400 با ظرفیت 20KN

منبع: https://tehrankelaymer.com/