تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

بازی پابجی نیو استیت

PUBG NEW STATE IOS Updates: نحوه پیش ثبت نام در PUBG نسخه جدید iOS نسخه iOS ، راهنمای گام به گام اقدام بعدی PlayerUnknown's Battlegrounds ، PUBG: New State ، وعده داده است که در هر جنبه ای از بازی های موبایل برتری داشته باشد و ارائه خواهد داد تجربه ای که "فراتر" از Battle Royale معمولی شما نیست. این پروژه بلند پروازانه Krafton ، PUBG New State تاریخ انتشار اکتبر 2021 تعیین شده است. امروز ، Krafton پیش ثبت نام برای PUBG: NEW STATE نسخه iOS را آغاز کرد. تست Alpha بازی در حال حاضر در هر دو دستگاه Android و IOS در دسترس است.
PUBG NEW STATE IOS: پیش ثبت نام ها در حال حاضر برای نسخه PUBG New State iOS فعال هستند. امروز Krafton پیش ثبت نام برای PUBG New State Alpha test را آغاز کرد. این بار Alpha Test برای دستگاه های Android و IOS در دسترس خواهد بود. اکنون می توانید برای بازی پیش ثبت نام کنید ، جایی که نتایج پیش ثبت نام در 26 آگوست 2021 اعلام می شود. PUBG New State در 26-27 آگوست 2021 برای بارگیری پیش رو در دسترس خواهد بود ، جایی که بازیکنان انتخاب شده از بازی لذت خواهند برد.

برای اطمینان از تجربه بهینه برای بازیکنان ، این تست آلفا فقط در دستگاه های تلفن همراه/رایانه لوحی Android با سیستم عامل Android 6.0 یا بالاتر در دسترس است و حداقل 2 گیگابایت حافظه RAM و دستگاه های iOS دارد که از مدل های iPhone 6S یا بالاتر و iOS 13.0 یا بالاتر استفاده می کنند.

لطفاً توجه داشته باشید که PUBG: NEW STATE IOS VERSION هنوز در حال توسعه است و هنگام راه اندازی در اواخر سال جاری ، برای اجرا بر روی تعدادی از دستگاه های مختلف Android و iOS بهینه شده است.


https://mobomod.com/pubg-new-state-apk/