تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

دانلود واتساپ قدیمی برای گوشی های ضعیف

اطلاعات بیشتر در مورد پیام رسان واتس اپ قدیمی :

WhatsApp واتس اپ یک برنامه پیام‌رسان متنی بین پلتفرمی محبوب است که به شما امکان می‌دهد فقط با استفاده از یک برنامه داده، پیام ارسال کنید و تماس بگیرید. محبوب ترین پیام رسان جهان. WhatsApp بدون شک بهترین برنامه چت است. اجزای اصلی واتس اپ شامل تماس های ویدیویی و صوتی است. این بدان معنی است که شما می توانید بدون هیچ هزینه ای با افرادی که در لیست مخاطبین خود از این برنامه استفاده می کنند تماس بگیرید.

بهترین چیز در مورد چیزی که آن را بسیار بزرگ می کند، پایگاه کاربر جهانی عظیم آن است. نیاز به برنامه پیامک را از بین می برد. پیام های رمزگذاری شده ایمن به شما امکان می دهد تا یک چت امن یا چت گروهی داشته باشید. پیام‌های گروهی و ابزارهای حرفه‌ای آن شما را قادر می‌سازد تا به راحتی با تعداد زیادی از افراد درگیر شوید. تماس صوتی از پیوست های رسانه پشتیبانی می کند.

توجه: افرادی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید باید این برنامه را نصب کرده و اتصال اینترنتی کارآمد داشته باشند.

شما می توانید یک گروه ایجاد کنید و می توانید هر تعداد نفر را که می خواهید اضافه کنید. رسانه به اشتراک گذاشته شده در گروه برای همه اعضای گروه قابل مشاهده خواهد بود. یکی دیگر از قابلیت های جالب این است که دارای یک کمپرسور داخلی است که با آن تصویر شما به طور خودکار فشرده می شود تا اشتراک گذاری تصویر را آسان تر کند. در صورت دعوت به عضویت، می‌توانید به گروه‌هایی بپیوندید که توسط افراد دیگر ایجاد شده‌اند.


منبع : دانلود واتساپ قدیمی با لینک مستقیم

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چقدر است؟

درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر زیبایی که دارند مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی دارند به همین دلیل اکثر این درب های خودکار در مان های پرتردد استفاده می شوند. از آنجایی که افراد بیشتری خودروهای رویایی خود را خریداری می کنند، تقاضا برای کیفیت بالا افزایش می یابد. درب اتوماتیک پارکینگ در اکثر شهرها و شهرک ها رو به افزایش بوده است. درب اتوماتیک پارکینگ و کرکره برقی موجود در اندازه ها و انواع مختلف مناسب برای پارکینگ های استاندارد و پارکینگ های چند طبقه استفاده می شود.

سفارشی خودکار درب اتوماتیک پارکینگ در بهترین سطوح عملکردی عمل می کند و تنها بهترین و کارآمدترین ویژگی ها را شامل می شود که اطمینان بهینه را تضمین می کند. طراحی منحصر به فرد پایین پا و ساخت جامد. درب پارکینگ اتوماتیک ذخیره سازی ایمن وسایل نقلیه را تضمین می کند، زیبایی شناسی را به حداکثر می رساند و تاثیر آن بر محیط را کاهش می دهد. با اینها. درب اتوماتیک پارکینگ، کسب و کارها می توانند درآمدزایی را به حداکثر برسانند، تضاد پرداخت را کاهش دهند، و یکپارچگی تراکنش های پارکینگ را در حین کار افزایش دهند.

ما در دُرفا، درب اتوماتیک پارکینگ سازگار با محیط زیست و از نظر اقتصادی کارآمد است که باعث بهینه سازی صرفه جویی در عملیات، کاهش بار محیطی و افزایش حاشیه سود کسب و کار شما می شود. با سنسور بی‌درنگ بسیار کاربردی موجود در درب اتوماتیک پارکینگ، داده‌های بی‌درنگ در مورد وضعیت هر بخش پارکینگ اشغال شده و خالی از طریق برنامه تلفن همراه یا پارکومتر در کنار داده‌های به‌موقع درباره جزئیات پرداخت دریافت خواهید کرد که سهولت انجام کار را بهبود می‌بخشد. اداره کسب و کار اکثر. درب اتوماتیک پارکینگ از جدیدترین شبکه ارتباطی رادیویی برای بهینه سازی امنیت و ذخیره سازی داده ها استفاده می کند.

افزایش بهره وری و سود در کسب و کار پارکینگ خود را با. معاملات و پیشنهادات درب اتوماتیک پارکینگ در سایت موجود است. اندازه کسب و کار شما یا انتظارات رشد شما هر چه باشد، تنوع گسترده ما را با هم مقایسه کنید. درب اتوماتیک پارکینگ در انواع، اندازه‌ها و فناوری‌های مختلف عرضه می‌شود تا محصولاتی باکیفیت را با کمترین قیمت دریافت کنید.

اگر قصد خرید درب اتوماتیک شیشه ای متناسب با سلیقه و هزینه خود دارید، کافیست با مشاوران فروش درفا در تماس باشید. پس برای استعلام روز قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، با این شرکت در تماس باشید.