تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

راهنمای کامل پرداخت اینترنتی

مهم نیست که در چه شغلی مشغول هستید یا در کجای دنیا هستید ، راهی برای پرداخت آنلاین وجود دارد. امروزه ، سیستم های پرداخت آنلاین شیوه کار را تغییر داده اند. از فریلنسرها گرفته تا حمل و نقل کالا تا خرده فروشان و شرکت های SaaS ، امکان جمع آوری پول از طریق اشخاص ثالث تجارت را از همیشه راحت تر می کند.

نکته

اگر تاکنون چیزی را از آمازون خریده اید یا با PayPal پول پرداخت کرده اید ، از سیستم پرداخت آنلاین استفاده کرده اید. برای تجارت خود ، باید ارائه دهنده ای را انتخاب کنید ، هزینه های سالانه یا درصدی را پرداخت کنید و آن را در فروشگاه خود تنظیم کنید.


چگونه کار می کند؟

هر مشاغل شما شامل چه مواردی می شود ، برای خدمات یا محصولات خود نیاز به غرامت دارید و این به صورت پرداخت است. امروزه بسیاری از سیستم عامل های صورتحساب امکان ارسال فاکتور از طریق ایمیل و پرداخت با یک کلیک از مشتریانی را دارند که کارت های اعتباری خود را با آن سرویس فاکتور مانند اسکوئر ، استریپ یا پی پال در پرونده خود نگه می دارند.

بدیهی است که چنین شرکت هایی این مبادلات مالی را به صورت رایگان ارائه نمی دهند. مشتری هزینه را پرداخت نمی کند ، شرکت پرداخت می کند. فروشنده هزینه ای را به شرکت پرداخت شخص ثالث پرداخت می کند ، معمولاً چیزی در حدود 15 تا 25 سنت برای معامله به علاوه 2.75 درصد یا بیشتر از کل فاکتور.

فرض کنید آنها اشتراک یک ساله یک برنامه حسابداری را به قیمت 50 دلار فروخته اند. مشتری 50 دلار پرداخت می کند ، اما این شرکت 2.75 درصد معادل 1.38 دلار به اضافه کارمزد 15 سنت را با مبلغ 1.53 دلار هزینه و حق الزحمه ، باقیمانده پرداخت 48.47 دلار به تجارت واگذار می کند. پس از یک دوره پاکسازی - شاید یک یا دو روز - وجوه منهای کارمزد (48.47 دلار در این فرضیه) سپس از شرکت پرداخت به حساب بانکی شما منتقل می شوند.

نکاتی که باید در نظر بگیرید.

شما ممکن است تصور کنید که 2.75 درصد یا بیشتر از آن منافع زیادی را صرف می کنید ، اما باید امنیت و همچنین شهرت خود را در نظر بگیرید. تعداد زیادی از شرکت های پرداخت ارزان تر وجود دارد ، اما آنها همچنین از امنیت کمتری برخوردار هستند و حتی بسیار خطرناک هستند. هک کردن ، دزدی دریایی و امنیت داده ها همه نگرانی های بزرگی در هنگام جمع آوری پول از مشتری و مشتری است.

با استفاده از یک سیستم پرداخت آنلاین معروف و معتبر ، اطلاعات مشتریان شما ایمن خواهد بود و خطر نقض حریم خصوصی یا کلاهبرداری خارجی را کاهش می دهید.

جغرافیا نیز مهم است ، در جهانی آنلاین که جهانی شده است. به عنوان مثال ، اگر شما یک تجارت کوچک هستید که در حوزه SaaS فعالیت می کنید ("نرم افزار به عنوان سرویس") ، ممکن است محصولی داشته باشید که بتواند در هر کجای دنیا کار کند. اگر سرویس پرداختی دریافت کنید که فقط به دلیل اینکه مشتری در تایلند است نمی تواند پرداخت مشتری را پردازش کند؟

اگر نیاز به فعال سازی درگاه پرداخت اینترنی دارید، به سایت درگاه پرداخت سپرده مراجعه کنید.