تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

خرید لوازم جانبی موبایل از چین توسط چین مارت

به نقل از روابط عمومی چین مارت این مجموعه در نام همایش یا رویداد، مفتخر به دریافت خرید لوازم جانبی موبایل از چین شد.

در این رویداد که به همت جین مارتین در روز 27 فروردین سال جاری در مکان برگزاری رویداد برگزار شد. چین مارت از میان شرکت‌کنندگان، پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان و با رعایت استاندارد شاخص‌هایی همچون خرید ماینر از چین، شایسته دریافت خرید لوازم جانبی موبایل از چین شد.

چین مارت  خرید لوازم جانبی موبایل از چین در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و به یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه تبدیل شده است.


خرید سرویس خواب کودک


به نوزادتان خوب خوابیدن را یاد دهید.

پس از گذراندن روال قبل از خواب ، کودک خود را در گهواره خود قرار دهید ، از اتاق خارج شوید و مدت زمان مشخصی (مثلاً یک دقیقه) صبر کنید. سپس وارد شوید و با کلماتی مانند "مامان شما را دوست دارد" یا نوعی لمس ، مانند مالش یا لم دادن ، به کودک اطمینان دهید. مک گین می گوید ترجیح دارد کودک را تحویل نگیرید. از طرف دیگر ، گاردن این روش را برای نوزادان هفت ماه به بالا ذخیره می کند. (به نظر وی ، نوزادان کوچکتر نیاز به حضور والدین دارند تا بدانند که آنها را رها نکرده اند ، به خصوص اگر آنها خود را در یک دیوانگی کار کرده اند.)


به ترک ادامه دهید و سپس آنها را بررسی کنید ، فاصله زمانی بین بازدیدها را افزایش دهید تا زمانی که به 10 یا 15 دقیقه برسید ، و فقط آن را نگه دارید تا آنها به خواب بروند. وقتی آنها از خواب بیدار می شوند ، فواصل بررسی و کنسول را دوباره از اول شروع می کنید.


کار این روش ممکن است یک هفته طول بکشد ، اما شما باید پس از چند شب پیشرفت را مشاهده کنید. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که برای اطمینان خاطر خود ، یک یادداشت آموزش خواب داشته باشید. برخی والدین دریافتند که رفتن به داخل اتاق کودک را حتی بیشتر تشدید می کند و ممکن است روشی مستقیم تر مانند نابودی کامل را در نظر بگیرند.


ایده پشت انقراض (یا انقراض کامل برای تمایز آن از انقراض فارغ التحصیل شده) این است که شما می خواهید با عدم پاسخ به آن رفتار (گریه) را خاموش کنید. مانند روش چک و کنسول ، برنامه قبل از خواب را طی کنید ، آنها را در تختخواب خود بیدار کنید ، شب بخیر بگویید و بیرون بروید. این مطمئناً بحث برانگیزترین روش آموزش خواب است و حتی متخصصان در مورد اینکه بعد باید چه کاری انجام دهید اختلاف نظر دارند - همه اینها بستگی دارد که کودک شما در کدام مرحله از رشد قرار دارد و همچنین اینکه برای والدین مفید است.


به عنوان مثال ، مک گین پیشنهاد می کند کودک خود را تا صبح بگذارید ، مگر اینکه از قبل تعیین کرده باشید که او هنوز هم به غذای شبانه احتیاج دارد. مک گین می گوید: "آن شب اول می تواند خشن باشد." "آنها هر ساعت می توانند گریه کنند."


از طرف دیگر ، میتلمن به والدین توصیه می کند حداقل قبل از بازگشت به اتاق حداقل یک یا دو بیدار بمانند. سپس ، اگر کودک بعد از نیمه شب از خواب بیدار شد ، او معتقد است که اشکالی ندارد که دوباره به خانه برگردید ، برای چند دقیقه کودک خود را آرام کنید و سپس دوباره ترک کنید. وی همچنین اگر کودک شما هنوز به آنها نیاز دارد ، از برنامه ریزی در خوراک های منظم شبانه پشتیبانی می کند.


والدین اغلب از رفتن به این مسیر مردد هستند و نگران این هستند که چه میزان گریه به وجود می آورد. در حالی که مک گین انکار نمی کند که در ابتدا ممکن است دشوار باشد ، او دریافت که والدین اغلب از سرعت کار شگفت زده می شوند. او می گوید: "بله ، گریه زیاد است ، اما کوتاه مدت است." "ممکن است برای دو تا سه شب زیاد گریه کنید ، اما پس از آن هر شب کمتر و کمتر می شود." او می گوید شما باید سه یا چهار شب بهبود چشمگیری در این روش داشته باشید اما اضافه می کند که قبل از تعیین اینکه موثر نیست ، یک هفته امتحان آن مهم است.


این یک روش آموزش تدریجی خواب است (مک گین برای اجرا برنامه دو هفته ای به مشتریان خود می دهد) و از طرف والدین نیاز به نظم و انضباط زیادی دارد. دوباره کودک خود را برای خواب آماده می کنید ، اما به جای اینکه از اتاق خارج شوید ، روی صندلی کنار تخت نشسته اید. هنگامی که آنها به خواب می روند ، از اتاق خارج شوید ، اما هر بار که از خواب بیدار می شوند ، دوباره روی صندلی بنشینید تا دوباره بخوابید. هر چند شب ، صندلی را بیشتر و بیشتر دور کنید تا زمانی که از اتاق خارج نشوید.


مک گین می گوید: "طرفدار این روش این است که مادر یا پدر آنجا هستند و حضور دارند." "اما مشکل ، احتمالاً هنوز هم گریه هایی وجود خواهد داشت ، و اکنون کودک در حال تماشای گریه شما است. واقعاً سخت است که با این روش سازگار باشم. "


میتلمن این روش را به مشتریان خود توصیه نمی کند زیرا او می گوید وجود پدر و مادر در اتاق اما عدم پاسخگویی به کودک گیج کننده است و بسته به سن کودک و مرحله رشد ، ممکن است تحریک بیش از حد نیز باشد. او می گوید: "آنها می توانند تا حدی تشدید شوند که نتوانند خود را آرام کنند."

منبع: https://ninimod.com/bed-sets/

چرا باید فتوشاپ یاد بگیریم؟

دلایل زیادی برای یادگیری فتوشاپ وجود دارد. اگر در طراحی گرافیک ، طراحی وب یا نقش تجربه کاربری کار می کنید ، یادگیری فتوشاپ ضروری است. با این وجود یادگیری فتوشاپ برای کسانی که در نقش های عملی بازاریابی کار می کنند نیز به همان اندازه مهم است. خواه ایجاد بروشور ، بروشور یا خبرنامه های ایمیل ، نیاز به دانستن فتوشاپ برای بهینه سازی و روتوش تصاویر است. حتی اگر مبتدی باشید و تجربه قبلی نداشته باشید ، می توانید فتوشاپ را یاد بگیرید.


فتوشاپ می تواند به شما در یافتن شغل کمک کند

برای کسانی که تازه وارد نیروی کار می شوند ، فتوشاپ می تواند مهارت خوبی برای کمک به شما در کار باشد. بسیاری از مشاغل به مهارت های فتوشاپ احتیاج دارند و این به ویژه در مورد نقش های طراحی مانند طراح گرافیک ، طراح وب یا طراح رابط کاربر بیشتر صدق می کند. نقش های بازاریابی نیز اغلب کسی را ترجیح می دهند که بتواند با فتوشاپ کارا موثر باشد. در یک بازار کار رقابتی ، یادگیری مهارت های فتوشاپ می تواند به تمایز شما از سایر متقاضیان کمک کند.


فتوشاپ می تواند حرفه شما را بهبود بخشد

اگر از قبل شغل دارید ، افزودن فتوشاپ به لیست مهارت های شما می تواند شما را به یک کارمند با ارزش تر تبدیل کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا روی پروژه های مختلف دیگری کار کنید و ممکن است فرصت هایی برای پیشرفت یا توانایی کار در مجموعه های متنوع تری از پروژه ها را فراهم کند. از کار با وب سایت گرفته تا پروژه های بازاریابی و حتی طراحی محصول ، فتوشاپ می تواند در بسیاری از موقعیت ها نقشی حیاتی داشته باشد.


با فتوشاپ درآمد کسب کنید

هنگامی که فتوشاپ را یاد گرفتید می توانید از راه های مختلف درآمد کسب کنید. فرصت های شغلی مستقل برای رتوش تصاویر با فتوشاپ وجود دارد ، یا مشاغل تمام وقت با حقوق خوب برای کسانی که مایل به یادگیری مهارت های مرتبط و کار در طراحی گرافیک ، طراحی وب ، طراحی UX هستند ، وجود دارد. همه این زمینه ها امکان کسب درآمد با مهارت های فتوشاپ را فراهم می کنند.


یادگیری فتوشاپ سرگرم کننده است

گرچه یادگیری فتوشاپ می تواند فرصت های شغلی شما را افزایش دهد ، اما از نظر شخصی نیز می تواند پاداش آور باشد. خواه با استفاده از فتوشاپ برای روتوش تصاویر ، یا برای ایجاد ترکیبات اضافه کردن متن و گرافیک ، یا ساختن یک GIF متحرک خنده دار ، می توانید مهارت های فتوشاپ را به طرق مختلف استفاده کنید. با یادگیری فتوشاپ همچنین برای پروژه های خلاق خود یک خروجی سرگرم کننده خواهید داشت ، اعم از کار در وب سایت ، داوطلب شدن برای کمک به تصاویر برای دوستان یا سازمانی یا اضافه کردن برخی از سرگرمی ها به تصاویری که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. در حالی که فتوشاپ یک ابزار تجاری قدرتمند است ، اما یک جنبه سرگرم کننده نیز دارد.


یادگیری فتوشاپ می تواند سریع باشد

اگر می خواهید از طریق یک برنامه bootcamp مهارت های عمیقی کسب کنید ، یا یک دوره دو روزه مبتدی فتوشاپ را برای کسب مهارت های اساسی فتوشاپ ، می توانید فتوشاپ را در عرض یک هفته یاد بگیرید.

گزینه های یادگیری فتوشاپ

می توانید کلاس هایی را برای یادگیری فتوشاپ شرکت کنید ، یا کتاب های فتوشاپ بخوانید ، یا می توانید با استفاده از آموزش های رایگان بصورت آنلاین نیز تمرین کنید. روشی که استفاده می کنید بستگی به سرعت و عمق یادگیری شما دارد.

منبع: https://l24.ir/


چت روم احساس چت


چت روم یک وب سایت ، بخشی از یک وب سایت یا بخشی از یک سرویس آنلاین مانند America Online است که محلی را برای اجتماعات کاربران با علاقه مشترک برای برقراری ارتباط در زمان واقعی فراهم می کند. در مقایسه ، انجمن ها و گروه های گفتگو به کاربران امکان ارسال پیام را می دهند اما ظرفیت پیام رسانی تعاملی را ندارند. بیشتر اتاق های گفتگو نیازی به کاربران ندارند که نرم افزار خاصی داشته باشند. مواردی که انجام می شود ، مانند اینترنت رله چت (IRC) به کاربران امکان می دهد آن را از اینترنت بارگیری کنند.

یکی از بهترین چت روم های فعال ایرانی چت روم  احساس چت می باشد که هر لحظه چند صد نفر در آن آنلاین می باشند.

کاربران چت روم برای چت روم مورد نظر خود ثبت نام می کنند ، نام کاربری و رمز عبور را انتخاب می کنند و وارد یک اتاق خاص می شوند (اکثر سایت ها دارای چندین چت روم هستند). در داخل چت روم ، به طور کلی لیستی از افراد در حال حاضر آنلاین وجود دارد که به آنها هشدار داده می شود شخص دیگری وارد چت روم شده است. برای چت ، کاربران پیامی را در جعبه متن تایپ می کنند. پیام تقریباً بلافاصله در ناحیه بزرگتر پیام عمومی قابل مشاهده است و سایر کاربران پاسخ می دهند. کاربران می توانند وارد اتاق گفتگو شوند و پیام ها را بدون ارسال پیام بخوانند ، روشی که در کمین است.


از آنجا که پیام های چت روم خود به خودی بوده و بلافاصله قابل مشاهده هستند ، امکان سو  استفاده وجود دارد که ممکن است عمدی باشد یا نباشد. میزبانان سایت معمولاً لیستی از سوالات متداول (سوالاتمتداول) را برای راهنمایی کاربران به سمت رفتار چت روم مناسب ارسال می کنند ، مانند معرفی خود هنگام ورود به یک اتاق ، روشن ساختن سوال هنگام پاسخ دادن به کاربر خاص و گزارش اخلالگر به عنوان مثال کاربران. کاربران مخل ممکن است با سو استفاده کلامی از سایر پچ پچ ها ، مکالمه را در انحصار خود در آورند ، یا حتی فقط با تایپ کردن مکرر همان کلمه یا عبارت در مکالمه ، آن را غیرفعال کنند ، روشی که بسیار ناموزون است و به آن پیمایش می گویند.


می توان اتاق های چت پیدا کرد که تقریباً به هر جنبه ای از تلاش و علاقه انسان توجه دارند: به عنوان مثال جوامع فعلی براساس فیلم های کلاسیک ، نژاد ایرلندی ، چرخش باتوم و قرائت های روحی وجود دارد. سایت های مختلفی مانند یاهو ، فهرست سایت های چت را ارائه می دهند. موارد دیگر ، مانند MSN Web Communities ، کاربران را از طریق مراحل لازم برای ایجاد اتاق گفتگوی خود راهنمایی می کنند.

آجر نسوز چیست؟


تعریف - آجر نسوز به چه معناست؟

آجر نسوز ماده ای سرامیکی است که به دلیل عدم اشتعال پذیری و عایق مناسبی که معمولاً در محیط های با درجه حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرد ، میزان اتلاف انرژی را کاهش می دهد. آجر نسوز معمولاً از اکسیدهای آلومینیوم و سیلیس تشکیل شده است.


دیرگداز اهواز آجر نسوز را بصورت زیر توضیح میدهد.

از آجر نسوز غالباً برای ساخت کوره ، کوره و دیگر محفظه های با درجه حرارت بالا استفاده می شود. آجر نسوز باعث کاهش اتلاف گرما و احتمال آتش سوزی ناخواسته می شود. ترکیب آجر نسوز تعیین می کند چه دمایی را تحمل کند. برخی از انواع آجر نسوز قادر به مقاومت در برابر دمای بیش از 2100 درجه سانتی گراد (3600 درجه فارنهایت) هستند. با این حال ، آجرهایی که بالای این دما گرم می شوند معمولاً ذوب می شوند.


آجر نسوز در اثر فرایندهای مختلف ساخت آجر تشکیل می شود. ریخته گری با گل نرم ، پرس داغ و پرس خشک همه از فرایندهایی است که می توان برای ساخت آجر نسوز استفاده کرد. بسته به مواد آجر نسوز ، برخی از فرآیندها بهتر از بقیه کار خواهند کرد. آجر نسوز معمولاً به شکل مستطیل در می آید که ابعاد آن 9 اینچ طول 4 اینچ (22.8 سانتی متر در 10.1 سانتی متر) و ضخامت آن بین 1 تا 3 اینچ (2.5 سانتی متر تا 7.6 سانتی متر) است.

انواع آجرهای نسوز:

  • مواد نسوز اسید
  • آجرهای نسوز معمولی
  • آجر سیلیکا
  • آجر گانیستر
  • مواد نسوز اساسی
  • آجرهای منیزیت
  • آجر دولومیت
  • آجر بوکسیت
  • نسوزهای خنثی
  • آجرهای کرومیت
  • Carborundum
  • آجر مگنزیت کروم
  • آجرهای نخاعی
  • آجرهای فورستریت

آجر نسوز از چه ساخته شده است؟

بیشتر آجرهای نسوز با ماسوره ساخته می شوند که عمدتا حاوی سیلیس و آلومینا است. آجرهای نسوز که بالاترین دما را تحمل می کنند ، بیش از 3000 درجه فارنهایت ، آلومینای بیشتری دارند.

منظور از مواد نسوز چیست؟

نسوزها موادی هستند که در برابر درجه حرارت بالا مقاوم هستند و بیشتر به عنوان آسترهای کوره برای پردازش مواد با درجه حرارت بالا و سایر کاربردهایی که در آنها ویژگی های ترمومکانیکی بسیار مهم است ، استفاده می شود.