تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

چگونه دندان درد شدید شبانه را در خانه درمان کنیم

اگر از هر کسی که دندان درد را تجربه کرده، در مورد این درد سوال کنید قطعا خواهد گفت که دندان درد یکی از بدترین دردهایی بوده که در عمرش تجربه کرده است.

منشأ دندان درد ممکن است هرچیزی از پوسیدگی و آبسه، تا عفونت و ... باشد و برای پیدا کردن این منشأ باید به دندانپزشک مراجعه کنید، اما قطعا می خواهید تا زمان مراجعه به دندانپزشک هرچه زودتر از این درد آزاردهنده خلاص شوید، بسیار خوب، شما می توانید با درمان های خانگی این درد را موقتا تسکین دهید.

در این مطلب از مجله سلامت می خواهم 11 مورد از این درمان های خانگی شگفت انگیز را به شما معرفی کنم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

  • روغن میخک

میخک یک روش درمانی سنتی برای بی حسی اعصاب محسوب می شود، میخک به قدری در این زمینه مفید عمل می کند که اکنون ژل یا قطره میخک برای بی حسی موقت دندان و کمتر شدن درد آن در داروخانه ها موجود است. ترکیب اصلی میخک، اوژنول، یک ماده بی حس کننده طبیعی است.

چیزی که باید در مورد روغن میخک دقت کنید این است که اگر آن را بر روی بافت حساس لثه یا روی زبان خود بریزید، می تواند باعث افزایش درد شود.

می توانید دو قطره روغن یا ژل میخک را روی یک تکه پنبه بریزید و آن را روی دندان خود قرار دهید تا درد تسکین یابد. مدت زمانی که باید این توپ پنبه یا پد را روی دندان قرار دهید، تا زمانی است که احساس بی حسی عصب دندان و کاهش درد را احساس کنید.

  • یخ

شاید تعجب کنید اگر بگویم همین راهکار به ظاهر ساده، شبی که دندان درد شدیدی را تجربه کردم به کمکم آمد و مانند یک معجزه دردم را تسکین داد. چند مکعب یخ کوچک را درون یک کیسه پلاستیکی قرار دهید، سپس پارچه ای نازک دور کیسه پلاستیکی بپیچید و حدود 15 دقیقه آن را روی آن طرف صورت تان که دندان درد می کند، بگذارید.

شاید برایتان جالب باشد اگر بگویم حتی اگر تکه ای یخ را به انگشتتان بمالید، عصب های انگشت شما سیگنال های سرد را به مغز ارسال کرده و در کمال تعجب کمی از درد دندان تان کاسته می شود.

  • آب نمک

معروف ترین راه برای رهایی از درد آزاردهنده دندان، آب نمک است، به راستی که این محلول ساده معجزه می کند. یک قاشق چای خوری نمک را در یک فنجان آب جوش حل کنید، این دهانشویه طبیعی دندان را از باقی مانده های تحریک کننده پاک کرده و به کاهش تورم لثه کمک می کند.

مقداری از محلول را درون دهانتان بریزید و در اطراف دندانی که درد می کنید بچرخانید و در نهایت آن را به بیرون بریزید. این روش درمانی را هر چند ساعت یک بار تکرار کنید، خواهید دید که تا حدودی از دردی که تحمل می کردید کاسته می شود. شاید این راهکار را یک روش ساده تلقی کنید، اما چیزی که مهم است قدرت تاثیرگذاری آن است که واقعا قابل تحسین است.

  • چای

چای نعناع یکی از انواع چای است که در کنار طعم خوبش، قدرت بی حس کنندگی بالایی هم دارد.

1 قاشق چای خوری برگ نعناع خشک را در یک فنجان آب جوش ریخته و اجازه بدهید 20 دقیقه به خوبی دم کشیده و خنک شود، پس از خنک شدن، مقداری از آن را بنوشید و در اطراف دندانی که درد می کنید بچرخانید و بعد آن را به بیرون بریزید یا آن را ببلعید.

جالب است بدانید که تانن های قابض کننده موجود در چای سیاه نیز می تواند با کاهش تورم به کاهش درد دندان کمک کند. برای استفاده از چای سیاه برای درمان دندان درد، کافیست یک چای کیسه ای مرطوب را چند دقیقه روی دندانی که درد می کند قرار دهید.

  • خمیر زنجبیل و فلفل کاین

قسمت های مساوی از این دو ادویه را با آب کافی مخلوط کنید تا خمیری با غلظت مناسب ایجاد شود. یک توپ کوچک پنبه را به اندازه کافی به خمیر آغشته کرده و سپس در حالی که از ریختن آن روی لثه و زبان خودداری می کنید، آن را روی دندانی که درد می کند، قرار دهید.

ممکن است کمی احساس سوزش را تجربه کنید، اما طبیعی است و مجبورید تا زمانی که تا حدودی درد دندان کمتر شود، این سوزش را تحمل کنید. اگر هر کدام از این دو ادویه را در دسترس ندارید، می توانید آن ها را جداگانه نیز امتحان کنید، زیرا هر دو آن ها، ضد دردهای قوی هستند. ماده اصلی فلفل کاین، کپسایسین است که به جلوگیری از رسیدن پیام های درد به مغز کمک می کند.

  • هیدروژن پراکسید (آب اکسیژنه)

برای کمک به از بین بردن باکتری ها و رفع برخی ناراحتی های مربوط به درد دندان، مقداری از محلول پراکسید هیدروژن 3 درصد را در دهان بچرخانید و به عبارتی دهان را با آن آب بکشید. این کار می تواند در صورتی که دندان درد شما که با تب و طعم ناخوشایندی در دهان همراه شده را به صورت موقت تسکین دهد.

محلول هیدروژن پراکسید قط برای شستشو است و نباید آن را ببلعید، پس از آن که چندین بار محلول را درون دهان چرخاندید و دهان را شستشو دادید، آن را از دهان تان بیرون بریزید و چند بار دهانتان را با آب بشویید.

  ادامه مطلب ...

شارژر سامسونگ را از کجا بخریم؟

این که شارژر سامسونگ را از کجا بخریم می تواند اساسی ترین مشکلی باشد که وقتی به وجود یک نمونه شارژر جدید برای گوشی سامسونگ خود نیاز داریم، با آن مواجه می شویم؛ مشکلی که راه حل های فراوانی دارد و وجود همین راه حل های فراوان خود مشکل مجزایی است و تقاضا کننده ها را سردرگم می کند.
از آن جا که وجود انواع و اقسام مراجع حضوری و غیر حضوری مسئله ای است که در فرایند خرید شارژر سامسونگ مشکل ساز می باشد، موضوع این متن را به معرفی چند مورد از سایت های معتبری اختصاص داده ایم که در این زمینه فعالیت می کنند. سایت هایی که با وجود آن ها از سردرگمی در آمده و می توانیم به آسودگی به خرید اورجینال ترین شارژر های ساموسنگ بپردازیم.
یک وب سایت فروش شارژر سامسونگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مورد اطمینان واقع شود؟
به طور کلی مراجع آنلاین می بایست دارای ویژگی های مختلفی باشند تا مورد اطمینان واقع شده و منجر به جلب رضایت مشتریان شوند، حال فرقی نمی کند این مراجع در حال فروش شارژر سامسونگ هستند یا هر چیز دیگری.
برخی از این ویژگی ها عبارت می باشند از:
سر لوحه قرار دادن اهدافی که تماماً در راستای تامین رفاه حال مشتریان هستند می تواند از جمله اساسی ترین ویژگی های یک مرجع متعهد و معتبر باشد.
کسب تمام نماد ها و مجوز های خرید و فروش آنلاین نیز از دیگر مسائلی است که حاکی از معتبر بودن وب سایت های فروش آنلاین می باشد.
شناخته شده بودن در جامعه نیز عامل مهمی در این راستا به شمار می رود. البته گفتنی است شناخته شده بودن باید با آوازه ای ناشی از رضایت خریداران و نظر مثبت آن ها باشد.
ارائه ی نمونه کالا های با کیفیت نیز مورد مهمی است. این مورد به این معنا است که وب سایت مربوطه باید در حال فروش نمونه های اصل باشد، نمونه هایی که دارای تمام المان های مربوط به شارژر های اورجینال هستند.
ارسال سریع، دریافت مقرون به صرفه ترین مبالغ، تنوع بالا و ... نیز از دیگر ویژگی هایی است که منجر می شوند یک مرجع فروش آنلاین قابل اطمینان و معتبر باشد.
چند مورد از بهترین سایت های خرید شارژر سامسونگ
دیجی کالا، bestbuy.com و www.emdadmobile.com از جمله چند مورد از بهترین وب سایت هایی هستند که در زمینه ی فروش شارژر سامسونگ فعالیت می کنند و توانسته اند در طول فعالیت های خود اعتماد مطلوب مشتریان را به نحو احسن جلب کنند.
در ادامه پیرامون وب سایت های مذکور کمی صحبت کرده اطلاعات مختصری ارائه داده ایم:
وب سایت bestbuy.com در واقع متعلق به آمریکا می باشد. این وب سایت با این که از لحاظ اعتبار در سطح مطلوبی قرار دارد اما از آن جا که فروشنده های آن فاصله ی زیادی با ایران دارند تحویل کالا های خریداری شده مستلزم صرف زمان زیادی هستند.
دیجی کالا نیز یک وب سایت کاملاً ایرانی می باشد و در زمینه ی فروش محصولات مختلفی فعالیت می کند‌. در حقیقت شارژر سامسونگ تنها یکی از کالا هایی است که در این وب سایت معتبر به فروش می رسد.
حال نوبت به مورد سوم یعنی وب سایت امداد موبایل با نشانی www.emdadmobile.com می رسد که به طور کاملاً اختصاصی در حوزه ی فروش تجهیزات و قطعات موبایل فعالیت می کند. خرید شارژر سامسونگ از این وب سایت را به شدت پیشنهاد می کنیم، فلذا کاملاً اختصاصی بوده و به طور قطع شارژر هایی اصل و با بهترین کارایی ارائه می دهد.