تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

اهمیت طراحی لوگو

لوگوی مناسب همه چیز را بدون گفتن یک کلمه بیان می کند. دلالت بر احساس افتخار، اعتماد، غرور، تعالی و درستکاری دارد. این یک سری فضایل و مجموعه ای از ارزش ها را بدون صفحات کپی و تیمی از کپی رایترها منتقل می کند. حس ارتباط بین برند و مصرف کنندگان را برمی انگیزد. این یک پیوند بین یک شرکت و جامعه طرفداران، دوستان، منتقدان، متحدان و قهرمانان آن ایجاد می کند.


لوگوی برند تعجب برانگیز است. (حتی ممکن است یک علامت تعجب واقعی باشد.) به عنوان نمادی از موفقیت و تعهد به مشتری عمل می کند. این تحقق شراکت بین یک صاحب کسب و کار و یک طراح گرافیک است که همکاری آنها یک عمل ارتباطی است و طراحی نهایی آنها نتیجه بحث در مورد آنچه که لوگو باید انجام دهد است.


یک لوگو فقط به این نیست که چگونه به نظر می رسد بلکه نحوه جلب توجه مصرف کنندگان فعلی و بالقوه است. در مورد من، لوگوی من هم ساده و هم گویا است: این سه بطری تمام سیاه مشکی است که شبح‌های آن بالای نام کسب‌وکار من قرار دارد. لوگوی من سرراست است، این نکته است. من جایی برای انتزاع نمی گذارم زیرا هنر در چیزی است که ارائه می دهم - شراب های سرمایه گذاری ممتاز. لوگو به همان اندازه واضح و مختصر است.


داشتن استایل بدون داشتن بودجه قابل توجه بسیار امکان پذیر است. برای سفارش طراحی لوگو که نمادهای صنعت من را به خودی خود به یک نماد تبدیل می کند، مجبور نبودم هزینه زیادی بکنم. بهترین راه برای انتقال حس سبک، یافتن – و اصلاح – یک نماد موجود است که به بهترین شکل نشان دهنده کاری است که یک کسب و کار انجام می دهد. همانطور که ضرب المثل می گوید، فرم از تابع پیروی می کند. این قانون را رعایت کنید و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.


لوگوی خود را طوری شکل دهید که به یاد ماندنی باشد. برای مثال، اگر همبرگر سرو می‌کنید، نان را روشن‌تر از برگ کاهو یا تکه‌های گوجه‌فرنگی کنید، یا نان شیرینی را از هر چیز دیگری که مشتری می‌بیند، آبدارتر نشان دهید. از آشنا شروع کنید و از آنجا بروید.


با شروع با آشنا، من معتقدم که یک صاحب کسب و کار می تواند تصویری را پیدا کند که به بهترین وجه با صنعت او همخوانی دارد. به عنوان مثال، گل فروشی را در نظر بگیرید که از گل رز به عنوان لوگوی خود استفاده می کند. گل با کاری که انجام می دهد مطابقت دارد: ممکن است یکی از گل هایی باشد که او در چیدمان های خود گنجانده است یا به تنهایی می فروشد. گل رز زمانی تبدیل به گل رز او می شود که مثلاً به ساقه رنگ نئونی بدهد یا یکی از گلبرگ ها را طوری طراحی کند که شبیه گلبرگ باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.