تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

مهم ترین قسمت آهنگ چیست؟

وقتی کسی از شما می پرسد "آیا آهنگی را به یاد می آورید که مانند ... باشد؟" آیا آنها برای شما آکورد پیشرفت می کنند؟ دهان ضرب و شتم؟ ساختار بخش های آهنگ را توصیف کنید؟ متن ترانه را برای شما صحبت می کنید؟ هیچ البته نه!
سایت همراه موزیک، بهترین سایت برای دانلود آهنگ جدید با بروزرسانی های سریع.
آنها آواز MELODY را می خوانند. و شعرها در جایگاه دوم قرار می گیرند ، زیرا آنها معمولاً به همان اندازه به یاد ماندنی هستند ، اما تقریباً همیشه آنها را به عنوان Attached To The Melody به یاد می آورند. ملودی کلید است.
بیش از 99٪ مواقع ، HOOK آهنگ Melody in the Chorus است.
A Guitar Riff یا Bass Line جذاب ، گاهی اوقات یک Instrumental Hook قوی است ، اما اینها نیز ملودی هستند ، فقط آهنگهایی که به جای آواز ، روی Instruments پخش می شوند.
بنابراین ، به همان اندازه که آهنگ های Solid Song ، Good Chord Progressions ، متن ترانه های متنوع ، تنظیمات Cool Band ، و ضبط های خوب تولید شده برای یک آهنگ مهم هستند ، بدون Melody Strong آهنگ به ضرر تبدیل می شود.
و یک توسعه قوی ملودیک ، حتی بیش از متن های ضعیف ، ترانه های آکورد ، فرم های آهنگ ، و تنظیمات ، همچنان درخشان خواهد بود. این بدان معنا نیست که شما نیازی به صرف وقت برای آن مولفه ها نیز ندارید ، توسعه آنها در تبدیل آن به یک آهنگ خوب ضروری خواهد بود.

با کمال تعجب ، دوره های نوشتن ملودی حتی در بهترین کالج های موسیقی نیز تدریس نمی شود. ملودی اغلب برای یادگیری آکورد در صندلی عقب قرار می گیرد. این امر به دو دلیل اتفاق می افتد: یک ، آکوردها ریاضی تر هستند و آموزش آنها آسان تر است. و دو ، سیستم آکورد ما یک ویژگی منحصر به فرد از موسیقی غربی است (موسیقی ساخته شده از اروپای غربی و آمریکا) که می تواند کاملاً پیچیده شود و برای درک کامل آن نیاز به یک مطالعه عمیق دارد.
بنابراین اگر MELODY کلید اصلی یک آهنگ است ، چگونه آهنگ خوبی می نویسید؟
چند نکته:
1. خواندن کوتاه و آسان برای خواندن عبارات: نوشتن ملودی های پیچیده که هیچ کس قادر به خواندن یا یادآوری آنها نباشد ، منطقی نیست.
2. PITCH RANGE: منطقی نگه دارید ، معمولاً کمتر از یک اکتاو برای یک قسمت آهنگ ، و یک اکتاو و نیم برای کل آهنگ است.
3. اثرات دراماتیک: از حرکت گام به گام استفاده کنید تا ملودی ها به راحتی خوانده شوند و برای جلوه های انرژی به جهش در صحنه بپردازید.
4- ایجاد تعادل: قبل و بعد از جهش همراه با حرکت در جهت مخالف جهش معمولاً یک ملودی را به خوبی متعادل می کند.
5. نقاط شروع: عبارات آهنگین را برای بخشهای مختلف آهنگ خود با ضربهای مختلف اندازه گیری شروع کنید. شروع هر عبارت از هر بخش در یک مکان باعث کشته شدن مردم می شود.
6. افزودن واریته: اگر از ریتم مکالمه سریع برای یک بخش استفاده می کنید ، سعی کنید یادداشت های طولانی را برای قسمت دیگر نگه دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.