تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تور لحظه آخری | تور مسافرتی ارزان | شهاب تور

شهاب تور ارائه دهنده انواع تور های مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

درگاه پرداخت اینترنتی

سیستم های پرداخت اینترنتی به روش های مختلفی گفته می شود که افراد و شرکت هایی که به صورت آنلاین تجارت می کنند در ازای کالاها و خدماتی که ارائه می دهند از مشتریان خود پول جمع می کنند. انواع مختلفی از پرداخت برای خریدهای آنلاین وجود دارد و تمام موارد دیگر در حال تولید هستند. 

از این گذشته ، به نفع مصرف کنندگان و بازرگانان است که تجارت الکترونیکی را تا حد ممکن ایمن و آسان انجام دهند. پل جی داولینگ جونیور در کتاب خود در تبلیغات و بازاریابی وب خاطرنشان کرد: "هزینه کم ورود صدها شرکت بزرگ و کوچک را به میدان رقابت فضای مجازی جذب کرده است." "در اینترنت ، یک کار کوچک و یک نفره می تواند به نظر خوب یا بهتر از یک شرکت بزرگ چند ملیتی باشد. اما این که آیا این فردی است که در یک دفتر کار مجازی کار می کند ، یا یک مدیرعامل در یک ساختمان اداری گران قیمت در مرکز شهر نشسته است ،" مجدداً به یک هدف آنلاین می رویم - فروش. و آنها در تلاش خود برای خرید ایمن و آسان برای مشتریان خود سنگ تمام گذاشته اند. "

مشتریانی که از موسسات خرده فروشی به صورت فیزیکی بازدید می کنند می توانند انواع روش های پرداخت از جمله پول نقد ، چک ، کارت اعتباری و کارت بدهی را انتخاب کنند. مشتریانی که از طریق اینترنت خرید می کنند ، انتظار دارند بازرگانان آنلاین از نظر پرداخت ، تنوع و راحتی یکسانی را ارائه دهند. کارت های اعتباری همچنان متداول ترین روش پرداخت برای خریدهای آنلاین هستند ، اگرچه این گزینه ها شامل نقدی دیجیتال ، کارت های هوشمند ، چک های الکترونیکی و سایر فناوری ها شده است. بعلاوه ، برخی از مشتریان با استفاده از روشهای سنتی پرداخت ، از قبیل ثبت سفارش از طریق تلفن یا نمابر ، یا ارسال چک از طریق نامه حلزون ، به خریدهای آنلاین خود ادامه می دهند. داولینگ به شرکت هایی که فروش اینترنتی انجام می دهند توصیه می کند تا آنجا که ممکن است روش های پرداخت را در دسترس قرار دهند و پذیرش این روش ها را در وب سایت های خود تبلیغ کنند. وی ادعا می کند مشاغل کوچک می توانند با سهولت ، راحت و پرداخت آسان پرداخت برای مشتریان خود ، به محصول یا خدمات خود ارزش افزوده اضافه کنند. داولینگ نوشت: "دریافت پول در وب در نهایت گواه اثربخشی برنامه بازاریابی شماست." "و وقتی همه چیز آنطور که باید پیش می رود ، مشتریان سفارش می دهند."


شاید بزرگترین مسئله تأثیرگذار بر سیستمهای پرداخت آنلاین - از دیدگاه فروشندگان و خریداران - حفظ امنیت اطلاعات مالی ارسال شده از طریق اینترنت است. بررسی انجام شده توسط ویزا نشان داد که 91 درصد از مصرف کنندگان نگران حریم خصوصی و امنیت در اینترنت هستند. مطالعه دیگری که توسط گروه مشاوره بوستون انجام شد و به نقل از Computerworld انجام شد ، نشان داد که 28 درصد از تلاشهای خرید آنلاین مصرف کنندگان ناکام مانده است - به این معنی که آنها قصد خرید آنلاین داشتند اما معامله را کامل نکردند. لورنا پاپاس در Chain Store Age Executive نوشت: "نگرانی در مورد امنیت و تصور اینکه معاملات کارت اعتباری آنلاین بسیار ناامن هستند ، از مهمترین مواردی است که باعث می شود بسیاری از خرده فروشان و مصرف کنندگان از فروش الکترونیکی بسته نشوند."

https://sepordeh.com/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.